You are using PlusUI Freemium version of nldblog.com Contact Us Buy Now!

2017'de Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog

[full-width] Geçen 2017 senesinde blogumda bazı olup bitenlerden ve istatistiki verilerden bahsedeceğim sizlere. Bolca sayı ve iç linklerle karşılaşabilirsiniz.

2017'de Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog
  • 54406 tıklanma ile en çok görüntülenen ay şubat olurken, 4572 tıklanma ile en az görüntülenen ay nisan oldu.
  • Blogum bu yıl yaklaşık 175000 tıklanma alarak toplam tıklanma sayısını 336152'ye çıkardı.
  • 348 adet değerli yorum aldım ve toplamda 1688 yorum oldu.
  • Yeterli ilgiyi göstermeyerek 23 kadar az sayıda yazı paylaştım ve toplamda yazı sayısı 122 oldu.
  • Tüm bunların yanında 48 değerli takipçim oldu.
  • Yeni tema değişikliğine gittim.
    2017'de Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog
  • Yeni logo değişikliğine gittim.
    2017'de Semih Keçecioğlu - Kişisel Blog
  • ve daha aklıma gelmeyen birkaç şey daha...

Özetle kendimce verimsiz bir sene geçirdim. Yeterli ilgiyi gösteremedim, az sayıda yazı yazdım, birçok neden dolayısıyla uzak kaldım. Gereken istikrar bu sene olmadı diyebilirim. Çünkü kendime hiçbir şekilde hedef belirlemedim ve planlama yapmadım. Şimdi de hedef koymayı düşünmüyorum ama kendi kendime gereken ilgiyi gösterme sözü veriyorum.

Getting Info...

20 yorum

  1. Bence güzel istatistikler almışsın, başarılarının devamını dilerim :)
    1. Yorumun için teşekkür ederim, zaman geçtikçe kendimi geliştirmeyi düşünüyorum. Sana da başarılar.
  2. Bence de güzel bir değerlendirme olmuş... Okurken benzer bir istatistiki çalışmayı ben de yapmalıyım diye düşündüm... anlaşılır sade ve insanı boğmayan bir blog yayıncılığınız var... benim çok sevdiğim bir söz vardır... bu söz bir film repliği ama şimdi hangi filme ait bir replik derseniz araştırmam gerecek... Söz şu: Tanımlamak sınırlamaktır... Bunu şunun için söylüyorum... 2018'de şunlar olacak şeklindeki hedeflerin yazıldığı planlamaları ben de yapmıyorum... Ne yapıyorum? şartlar neyi gerektiyorsa ve ben neyi ne zaman ve nasıl yapmayı seviyorsam her şey buna göre gelişiyor... iyi yaınlar...
    1. Geçen bir yılı ve gelişimi gözlemlemek için güzel bir şey bir yılın istatistiklerini paylaşmak. Her zaman sadelikten yana oldum ve bu düşüncemi aktarabildiğim için mutlu oldum, teşekkür ederim.

      Replik için biraz araştırma yaptım, sanırım "Wilde" filmindeki bir replikten bahsettin. Benim düşüncelerime uyan çok doğru bir söz aslında ve şu anki durumu özetliyor.

      Bu sözden çıkardığım anlamı ise paylaşmak istiyorum: Eğer bu 1 sene için kendime hedef belirleseydim, gerçekleştirmek için kendimi mecbur hissedecek ve birçok şeyden feragat edecektim. Bu da hayatımdan bazı şeyleri sınırladığım anlamına gelecekti, tanımladığımız şey ise hedefti.
  3. 2018 yılında daha verimli ve bol yazılı günler geçirmeni dilerim. 2017 de hiç fena geçmemiş..Başarılar
    1. İyi dilekler için teşekkür ederim. 2017 için ortalama diyelim.
  4. mutlu yillar dilerim :) takipteyim
    1. Size de mutlu yıllar.
  5. Ben de bir yılım dolduğunda ( ki yılın yarısı boyunca sizin blog tecrübeniz gibi yarım dönemlik bir durum yaşadım ve bıraktım gibi oldu ) böyle bir istatistik takibi yapabilirim.
    Blog sayfanız ve yazılarınız çok güzel, faydalı. Bir süre ara vermişsiniz sanırım... Umarım daha da vermezsiniz, takipteyim ben de :)
    Saygılar;
    Kurgu Dünyası...
    1. Böylesine istatistikler geçen bir yılın nasıl olduğu hakkında bilgi veriyor, istatistik takibi yapın derim.

      Aslında ara vermedim. Sınavlar, yoğunluk, yorgunluk vs. derken fırsat bulamadım. Elimden geldiğince blogu devam ettirmeyi düşünüyorum.
  6. Hedef konusunda haklısın. Özellikle yeni yıl hedefleri... Tema satın alıp artık temiz bir temaya geçmek istesem de Blogger temaları pek güven vermiyor. Neyse daha başarılı olmanın dileği ile...
    1. Her şeyin oluruna kalması bana göre daha iyi. Ben de çok istiyorum temayı değiştirmeyi ama birçok kişiden olumlu tepki aldım ve tema konusunda en istikrarlı ve uzun süre kullandığım tema bu şu anda. Bozmak istemiyorum gibi. Kafamda birkaç tane var, bakalım ne zamana denk gelecek. Sana da başarılar abi.
  7. Mutlu yıllar Semih. Umarım bu yıl daha fazla içerik üretir ve daha fazla okunursun. Şahane bir blogun var. Tebrik eder ve başarıların devamını dilerim.
    1. Sana da mutlu yıllar. Aslında daha fazla okunmak gibi bir kaygım yok. Güzel yorumların için teşekkür ederim.
  8. Bloğa daha fazla ilgi göster bence de. Çünkü iyi yazıyorsun, faydalı yazıyorsun. Okunma oranların daha da artar. Bu temadan iyisini bulursan değiştir. Yoksa hiç dokunma. Yeni yazını görmek güzeldi.
    1. Artık ilgi göstermeyi düşünüyorum. Yazılarımı beğenmene sevindim abi. Okunma oranlarını artırma gibi bir kaygım yok aslında, her şey kendiliğinden olsun. Aklımda birkaç tema var, bir gün değiştireceğim ama o günün ne zaman geleceğini bilmiyorum. Bir sonraki yazılar için umarım çok bekletmem.
  9. Başarın için tebrik ederim ve başarılarının devamını dilerim...
    1. Başarılı olarak görmen beni sevindirdi. Yorumun için teşekkür ederim.
  10. 2018'de buradaki sayılar 2'ye katlanır umarım.
Yorumlarınız için teşekkürler!
Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.