You are using PlusUI Freemium version of nldblog.com Contact Us Buy Now!

Sherlock Holmes'dan Sözler ve Replikler

Sherlock Holmes Amcadan Sözler ve Replikler

Sherlock Holmes'dan Sözler ve Replikler - Bir çok kişi tarafından sevilen bir dedektif karakteri olan Sherlock Holmes'in, dizisinde, filminde ve kitaplarda akılda kalıcı bir çok söz ve replikleri vardır. Ben de bu söz ve repliklerin birkaçını derleyeceğim. Bakalım beğenecek misiniz?

Sözler

  • "Biliyorsunuz ki, sihirbaz numarasını açıklayınca artık alkış alamaz."
  • "İmkansızı çıkardığında elinde kalan şey gerçeklerdir."
  • "Bir şeyi saklamanın en iyi yolu, onu herkesin görebileceği bir yere koymaktır."
  • "Çözülmesi en zor suçlar, nedensiz işlenenlerdir."
  • "Kanunun diğer tarafında olsaydım en başarılı suçlu ben olurdum."
  • "Sadece akılsız bir fare bir kedinin yatağına saklanır ve sadece zeki bir kedi oraya bakmayı akıl eder."
  • "Suça her yerde rastlanır, mantığa ise ender."

Replikler

  • Dr. Watson : Çek şunu suratımdan.
  • Holmes : Senin suratında değil, benim elimde.
  • Dr. Watson : Elindekini suratımdan çek.
  • Adam : Hey daha işimiz bitmedi.
  • Sherlock : Buna duygusal bir şekilde tepki vermemeliyim.
  • 1.Önce hedefin dikkatini dağıt.
  • 2.Sonra yumruğu engelle.
  • 3.Sol yanağa çarpraz yumruk.
  • 4.Adamı alt üst et.
  • 5.Şaşkın bir yumruk savuracak.
  • 6.Dirsek bloğunu ve vücut duruşunu uygula.
  • 7.Ve vücut vuruşunu uygula.
  • 8.Öldürücü solu engelle.
  • 9.Sağ çeneyi zayıflat.
  • 10.Şimdi çatlat.
  • 11.Çatlak kaburgaları kır.
  • 12.Karın boşluğuna zarar ver.
  • 13.Çeneyi tamamıyla çıkar.
  • 14.Diyaframa topuk tekmesi.
  • Özetle ; çınlayan kulaklar,çatlak çene,üç çatlak,dört kırık kaburga,diyaframda iç kanama.
  • Fiziksel iyileşme 6 hafta.
  • Psikolojik iyileşme 6 ay.
  • Kafanın arkasına tükürme yeteneği etkisiz kılındı.
  • Herhangi bir cihazı basit radyo dalgaları göndererek kontrol edebildiğini düşün. Gelecek işte budur Watson…
  • – Neden bana endişe dolu gözlerle bakıyorsun?
  • + Senin için çok üzülüyorum. Ruhun yakında esarette olacak. Evlilik her şeyin bittiği yerdir.
  • – Bence başlangıçtır.
  • + Kıyamet.
  • – Yeniden doğuş.
  • + Kısıtlama.
  • – Düzen.
  • + Bir kadına hesap verme.
  • – Yuva kurma. Hayatını birleştirme. Aile sahibi olma.
  • Savaş başlatmak için barış zirvesinden güzel yer var mıdır?

Sherlock Holmes'dan Sözler ve Replikler
Sherlock adlı diziden
Sherlock Holmes'dan Sözler ve Replikler
Sherlock adlı diziden
Sherlock Holmes'dan Sözler ve Replikler
Sherlock adlı diziden
Sherlock Holmes'dan Sözler ve Replikler
Sherlock adlı diziden
Sherlock Holmes'dan Sözler ve Replikler
Sherlock adlı diziden
Sherlock Holmes'dan Sözler ve Replikler
Sherlock adlı diziden
Sherlock Holmes'dan Sözler ve Replikler
Sherlock Holmes adlı filmden
Sherlock Holmes'dan Sözler ve Replikler
Sherlock Holmes adlı filmden
Sherlock Holmes'dan Sözler ve Replikler
Sherlock Holmes adlı filmden


Son Sözler

Böylece Sherlock Holmes'dan biraz alıntı ve replikler derlemiş oldum. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı, düşüncelerinizi bekliyorum. Sizler de eklemek istediklerinizi ekleyebilirsiniz. Takipte kalın.

Getting Info...

16 yorum

  1. Hep bir gün Sherlock Holmes'ü okuyacağım diyorum ama o gün hiç gelmiyor. Acaba kestirmeden gidip diziyi mi izlesem? Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler.
    1. Aslında dizi ile kitapları tamamen bağımsız bir şekilde. Ben birkaç tane kitap okudum. Gayet sürükleyici ve akıcı. Bir tane okusanız eminim diğer kitaplarını da okuyacaksınız. Şunu da belirteyim ben pek fazla kitap okuyan birisi değilim ama Sherlock Holmes okuyorum. Dizisini ve filmini de tavsiye ederim.
  2. Telefondan bu bloğa yorum ekleyemedim neden bilmem. En sevdiklerimdendir kendisi Agatha Christie ile birlikte.
    1. Aslında mobil görünümde yorum ilgile bir sıkıntı var fakat temayı da değiştirmek istemiyorum. Bu yüzden Blogger'ın temel şablonunu kullanmaya başladım, bakalım nereye kadar? Sherlock'u bende severim.
  3. Ben hiç duymamıştım ne kitabını nede filimi umarım okurum. Görsel olarak güzel olmuş diyebilirim.
    1. Yorumunuz için teşekkürler. Filmini, dizisini, kitaplarını kısacası Sherlock ile ilgili olan her şeyi tavsiye edebilirim.
  4. Efsane replikleri var Sherlock'un. Ama önce dizisiyle taıştığım için filminden hiç keyif almadım diyebilirim. Sanırım bu Benedict Cumberbatch'i Sherlock olarak benimsememden kaynaklandı. Filmdeki karekterler farklı olunca pek sarmadı beni.

    Ben Sherlock'un şu repliğini de seviyorum:) ''İnsanlar olduğu sürece, her zaman zayıf bir nokta vardır.''
    1. Ben de ilk önce filmini izledim. Dizisini izlemeye başladığında bende ilk başta keyif almadım diyebilirim. Sherlock karakteri bir çok kişi tarafından canlandırılıyor. Bence benimsenmemesi gerekir. Mesela The Elementary adlı dizide de Sherlock karakteri oynatılıyor. Hatta Watson karakteri ise bir bayan :)
  5. Hepsi birbirinden kaliteli replikler diziye de bayılıyorum zaten :)
    1. 4. sezon fragmanı yayınlandı, bir bakın isterseniz.
  6. Kronolojik mi cevaplayım alfabetik mi ;)))
    Ah vakit olsa baştan izleyeceğim bütün bölümleri aynı heyecanla!
    Ben bu yayına yorum yapmamış mıyım ona da şaşırdım?
    SHERLOCK candır :)
    Güzel derleme olmuş, eline sağlık :)
    1. Uzun zamandır yanıtsız bıraktığım için kusura bakmayın, gözümden kaçmış. Zaten çok kısa sezonlar bir solukta izleyebilirsiniz tekrardan. Bu arada 4. sezon fragmanına da bakabilirsiniz.
  7. Polisi çağırmak için telefona ne gerek var. :) filmi kesin izlemeliyim. Yazın eğlenceli olmuş. :)
    1. Dizi demek istediniz herhalde 😂 siz de kusura bakmayın, gözümden kaçmış yorum. Teşekkürler.
  8. Dizi gerçekten çok iyi semih bey ben Türkçe dublaj yayınlayan bir site buldum linkini paylaşmak istiyorum sakıncası yoksa:

    http://film.bizdensor.com/sherlock-izle-turkce-dublaj-butun-sezonlar/
    1. Yazıyı okuyup izlemek isteyenler, buradan izlerler o zaman.
Yorumlarınız için teşekkürler!
Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.