You are using PlusUI Freemium version of nldblog.com Contact Us Buy Now!

Mim #7: Satır Arası Mim #2

Satır Arası Mim
Blogdan bloga zıplarken burada bulunan bir mim yazısı ile karşılaştım. Davet edilenler arasında ise ben de vardım. Fakat bu davet 7 ay kadar önce olmuştu, nasip bu gün daveti görmekmiş. 

Uzun süredir adam akıllı ne mim ne de yazı yazıyordum. Açıkçası mim davetini gördüğüm iyi oldu, +Emre BEKTAŞ'a teşekkürlerimi iletiyorum. Bi nevi ilaç gibi geldi. Blog yazarlarının birbirlerini tanıması adına da 3 güzel soruya sahip. Öyleyse ben sorulara geçeyim.

1. Kendini nasıl bir Blogger olarak görüyorsun?

Açıkçası elde etmek istediklerim kendiliğinden olduğundan biraz şanslı bir Blogger olarak görüyorum (tabi bu şans sadece Blogger için geçerli). Bunun yanında öğrendiğim ve deneyimlediğim bazı şeyleri blogumda paylaştığımdan biraz faydalı, fırsatım varken yazı yazmadığım için ise tembel olarak görüyorum.

2. Blogger'da yapacaklarının ne kadarını yapabildin? Aklında neler var bahseder misin?

Blogger'ı açma sebebim; kişisel, Blogger, Android vs. konularında yazılar yazmaktı. Fakat kişisel blog olmama rağmen blogumda yeteri kadar kişisel yazı yazamadığımı söyleyebilirim. Bunun yanında ilgilendiğim Android konusu ile ilgili az yazıya yer verdim. Hiç planlamadığım dizi ve film ile ilgili ise fazlasıyla yazıya yer verdiğimi düşünüyorum. Kısacası ortalığı bayağı bir karıştırdım. Tek düşüncem olan fayda sağlamayı Blogger konusunda yazılar yazarak gerçekleştirdiğimi düşünüyorum.

Aklımda, ilerleyen günlerde bir plan dahilinde ve istikrarlı bir şekilde yazılar yazmak var. Haftanın belirli günlerinde belirli konuları içeren yazılar olacak. Böylece daha fazla faydalı olabileceğim. Bunun yanında elimden geldiğince kendi temamı tasarlamayı düşünüyorum fakat kullanmayacağım. Dilerim bu düşüncelerim yalnızca aklımda kalmaz ve bir gün gerçeğe dönüşür.

3. Yazıların arasında en başarılı gördüğün ve bunu da okumalılar dediğin iki yazın?

Başarılı bulduğum tam da iki yazım var. Aslında pek de yazı denemez, derleme desem daha doğru olur. Bunlardan ilki "Sherlock Holmes'dan Sözler ve Replikler" başlıklı yazım. Google'a "sherlock replikleri, sherlock holmes replikleri vb." şeklinde arama yapıldığı taktirde derlemiş olduğum yazım ilk sayfanın en yukarılarında gözüküyor. Okuduğunuzda beğenebileceğiniz birçok söz ve replikleri görseller eşliğinde bu yazımda derledim.

Bir diğeri ise "Harika Görünüme Sahip 25 Adet Mobil Uyumlu Blogger Teması" başlıklı yazım. Google'a "mobil uyumlu blogger temaları" şeklinde arama yaptığınızda yazım ilk sayfanın ilk sırasında yer alıyor. Bu yazımda mobil uyumlu ve görünümü güzel olan Blogger temalarından 25 tanesini derledim. Eğer iyi bir Blogger teması arıyorsanız, bu yazımdan belki istediğiniz türde bir tema bulabilirsiniz.

Umarım kendimi bu yazımda iyi bir şekilde iyi ifade edebilmişimdir. Mim üzerinden aylar geçtiği için henüz kimin yapıp kimin yapmadığı hakkında en ufak bir fikrim yok. Ama aramıza yeni katılan +SchoLaR TROYKA ile bloguna bir süre ara veren ve yeni dönen +Serhat Abi'yi mimliyorum. Bunun dışında dileyen, yazı sıkıntısı çeken ve üzerine alınan herkes bu mime davetlidir, yazıdaki görseli kullanmak şartıyla.

Getting Info...

4 yorum

  1. Güzel bir mim olmuş. Tavsiye ettiğin konulara mutlaka bakacağım...
    Benim mim burada: MiM #1 - SchoLaR TROYKA | Benim Sosyal Medyam
    1. Beğenmiş olmana sevindim. Konular belki ilgi çekici olabilir.
  2. Rica ederim Semih :) ben de teşekkür ederim 🙏
    1. Uzun zaman oldu görüşmeyeli.
Yorumlarınız için teşekkürler!
Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.