You are using PlusUI Freemium version of nldblog.com Contact Us Buy Now!

İzlediklerim #10: Fringe

İzlediklerim #10: Fringe1 haftadan uzun bir süredir hasta olduğumdan dolayı ders çalışmaya biraz ara verip vaktimi yattığım yerden bir şeyler izlemeyle geçirdim. Hastalığın vermiş olduğu ağrı ve halsizlikle yatarken ders çalışmak hiç de verimli olmazdı değil mi? Her neyse, izlediğim şeylerden birisi de Fringe dizisiydi.

İzlemem için birçok tavsiye almama rağmen bir türlü izlemeye başlamamıştım. İzlemeye başlayınca da "İyi ki izlemeye başladım" dedim. Şunu belirtmek isterim ki, ilk bölümünü izleyince çok öncelerden bu bölümü seyrettiğimi fark ettim. Bu da beni diziye daha da çok çekti ki sizlere bu yazımı yazıyorum. 

Fringe, 2008-2013 yıllarında Amerikanın FOX kanalında yayınlanmış bir bilim-kurgu dizisidir. Başrollerde Anna Torv, Joshua Jackson ve John Noble üçlüsünün bulunduğu Fringe dizisi gizem ve bilim kurgu adına bizleri oldukça tatmin etmekte. İzledikçe meraklandıran bu dizide akıl almaz bilimsel vakalar yaşanıyor ve bu vakaları dizide günümüzün Einstein'ı olarak nitelendirilen Walter Bishop, oğlu Peter ve FBI'dan Olivia Dunham çözmeye çalışıyor.

Nasıl akıllarına geliyor bilmiyorum ama bu bilimsel vakalar sizleri daha da çok diziye bağlıyor ve bir sonrakini merak içerisinde bekliyorsunuz. Toplamda 100 bölüme J.J Abrams gibi kaliteli bir film yapımcısından sığdırılmış Fringe'ı bir hayli beğendiğimi söyleyebilirim. Yazıma devam etmeden öncesi sizleri dizinin tanıtım videosu ile karşı karşıya bırakıyorum.

Ne fragman ama! Benim Fringe için düşüncem, bir solukta onlarca bölümünün izlenebileceği, harika, kendisine çeken, meraklandıran bir dizi. Şimdiye kadar 14 bölümünü sıkılmadan izlediğimi ve bundan sonrakileri de büyük bir ilgiyle izleyeceğimi söyleyebilirim. Sizler de polisiye, gizem, bilim-kurgu gibi konuları seviyorsanız eminim ki Fringe dizisini de beğeneceksiniz. Diziye başlamayı düşünenler için önünüzde toplamda 5 sezon ve bu 5 sezonda 100 bölüm, 100 bölümün içerisinde birbirinden ilginç 100 olay sizleri bekliyor, iyi seyirler.

Getting Info...

12 yorum

  1. Bu tür dizi ve filmleri sevmiyorum ama yazdıklarını okuyunca belki izlerim dedim, fragmanı izleyince tekrar vazgeçtim.:)
    1. O zaman siz sevdiğiniz türleri söyleyin ben de size belki birkaç tavsiye verebilirim.
  2. Lisedeyken diziyi çok seven bir arkadaşın ısrarı üzerine sınıfça başlayıp okulda 3 sezon falan izlemiştik. Okul bitince tek başıma devam edemedim ama kesinlikle 3 sezonuyla bile favori dizilerim arasına girer Fringe.

    Şimdi yazını okuyunca bir fragmanını izleyince tekrar devam edesim geldi. Müziğini bile özlemişim. :))

    Keyifli seyirler :))
    1. Bence kalan 2 sezonu da izleyip keyfini çıkarmalısınız. Harika bir dizi ve etkileyici de bir müziği var.
  3. Bilim kurgunun zirve yapmış hali. Valla ne yalan söyleyeyim bu diziyi izledikten sonra başka bir dizi o tadı veremedi bana. En son izlenecek dizilerden bir tanesi bence. Başka bir şey izleyemiyorsun çünkü. :)
    1. Kesinlikle bilim kurguda zirve bir dizi. The X Files dizisi için Fringe'ın atası diyorlar bir bakın isterseniz. Şahsen ben o diziyi de izlemeyi düşünüyorum.
  4. Bitmesin diye son sezonunu çok idareli izlediğim dizi. :)
    1. Sanırım diziyi epey bir beğenmişsiniz. Bittikten sonra ne yaptınız, benzer bir dizi bulabildiniz mi?
  5. Fringe efsanedir. Bana göre bir ayrıcalıktır. Aceleye getirildi son sezonu. Yeniden başlasa herhalde rekor seyredilir.
  6. Dediğin gibi efsane bir dizi Fringe. Daha 3. sezonundayım, sonuna gelince fark ederim ben de o aceleyi. Ama son sezon diğer sezonlara kıyasla daha az bölüm içeriyor. 100 bölümde bitirmek için yaptıklarını düşünüyorum! Kesinlikle dediğin gibi, yeniden başlasa ve kadro da aynı olsa rekor seyredilir.
Yorumlarınız için teşekkürler!
Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.