You are using PlusUI Freemium version of nldblog.com Contact Us Buy Now!

Web Siteleriniz İçin Ücretsiz ve Harika İkonlar

Web Siteleriniz İçin Ücretsiz ve Harika İkonlar

Web siteleri ya da bloglarda ihtiyacınız olan şeylerden birisi de ikonlardır. Belki de ihtiyacınız olmayabilir ama ben yine de bahsediyorum işte. İkonları, butonlarda, kategorilerde, resimlerde, logolarda ve bunlar gibi birçok yerde kullanabiliriz. Kullanmasına kullanalım ama herhangi ikonu istediğimiz türde bazen bulamayabiliriz. Benim sizlere sunmuş olduğum serviste ise binlerce seçenek arasından istediğiniz türde bir ikonu rahatlıkla bulabilirsiniz.

Tabi olay sadece bunlarla bitmiyor, türlü türlü kolaylıkları ve özellikleri var bu servisin. Sakin olun, tek tek anlatacağım. Öyleyse lafı uzatmadan geçeyim ben bu özelliklere. Geçiyorum, geç-tim.

Yalnız ben saçma bir giriş yaptım ama bu servisin adını söylemeyi unutmuşum. Her neyse bu mükemmel servisimizin adı Flat İcon. Adından da anlaşıldığı üzere Flat dizayna sahip ve görünüm anlamında bizleri oldukça tatmin ediyor. 250.000'den fazla ikon barındıran bu servis, ikonları ise 4300 küsür gruba ayırmış (sosyal medya, web tasarım, ofis, evlilik, mutfak vs.). Böylece aramak istediğimiz şeyleri kolayca bulabiliyoruz. İsterseniz ben bir de ekran görüntüsü göndereyim.

Web Siteleriniz İçin Ücretsiz ve Harika İkonlar

Bunun yanında arama yerinden istediğimiz bir şeyin adını yazarak kolay bir şekilde ikonlarını bulabiliyoruz. Diyelim ki bir oyun konsolu ikonu aramak istiyorsunuz, arama yerine "gamepad" yazıp aradığınız zaman yüzlerce oyun konsolu ikonuna kolayca ulaşabilirsiniz. Daha sonra indirmek istediğinize tıklayıp png, svg, eps, psd formatlarında indirebilir ve ayrıca CSS ve HTML olarak da istediğiniz yere ekleyebilirsiniz. Png formatında indireceğiniz ikonların boyutunu ve rengini ayarlayarak da indirmek mümkün.


Kısaca ne ararsanız var bu serviste. Ha bir de bunun ücretli versiyonu var ama gerek yok bence. Ücretsiz versiyonunda eksiksiz olarak her şeyi yapabiliyoruz ama yine de siz bilirsiniz. Daha da fazla uzatmaya gerek yok herhalde. En iyisi siz buraya tıklayın ev bu muazzam siteye bir göz atın.

Getting Info...

14 yorum

  1. Kardeşim inceledim harikaymış. Teşekkürler paylaşım için :)
    1. Rica ederim, beğenmene sevindim. Kullanırsın artık :D
  2. Güzel ve çok faydalı bir paylaşım olmuş Semih, teşekkürler.
    1. Rica ederim, devamı gelecek böyle paylaşımların.
  3. Bu siteyi bilmiyordum, öğrendiğim iyi oldu. :)
    1. Tabikide, bence rakipsiz bir site.
  4. Merhaba,blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.

    Düğün DJ
    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com
    1. Hoş geldiniz, ziyaret edeceğim.
  5. guzel paylasım
    1. Teşekkürler.
  6. güzel bilgi ve paylasım teşekkürler
    1. Rica ederim ne demek, öğrendiğim güzel şeyleri her zaman paylaşmaya çalışıyorum.
  7. Farklı ve güzel bir paylaşım olmuş..Değerlendirmek üzere not aldım.
    1. Mutlaka faydasını göreceksinizdir. Bu sitede ne ararsan var.
Yorumlarınız için teşekkürler!
Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.