You are using PlusUI Freemium version of nldblog.com Contact Us Buy Now!

Kişisel Blogumda 100'e 1 Kala

Kişisel Blogumda 100'e 1 Kala

Açıkçası yazıma nereden başlayacağımı bilemiyorum. Sıradan bir blog diye nitelendirdiğim kişisel blogum, bu gün "100.000" tıklanmasını aldı ve ben de iyi bir şekilde denk getirmeyle şu an 100. yazımı yazıyorum. Biliyorum bunlar sadece sayıdan ibaret ama yine de ufaktan bir değinmek ve sizlere teşekkür etmek istedim.

Bu arada kusura bakmayın, kuru kuru buradan "Teşekkürler!" yazıyorum ama elimden de bir şey gelmiyor. Gönül ister ki etkinlikler vs. bir şey yapayım fakat başka bir zamana inşallah. Yaklaşık 11 ay süre içerisinde ulaştığım bu rakam bazılarınız için olmasa da benim için çok yüksek ve başarılı bir şey. Doğruyu söylemek gerekirse ben bu kadar hızlı ilerleyeceğimi hiç düşünmedim. Birçok kez (birkaç sinirimi bozan sebepten ötürü) bırakmayı ve bu işi yapamayacağımı düşündüm. Daha sonrasında devam kararı aldım ve yazılarıma devam ettim, böylece meyveleri de yavaş yavaş olmaya başladı. 

Kişisel Blogumda 100'e 1 Kala

Belki de bilmezsiniz, 10 Şubat 2016 tarihinde bu yazıma benzer bir yazı daha yazmıştım. Şimdi için küçük fakat 8 ay öncesinde bir hayli yüksek bir sayıyı, 10000. Ve bu yazımda beni motive eden, sevindiren bir yorum gelmişti, hatta ben doğrudan ekran görüntüsünü göndereyim size.

Kişisel Blogumda 100'e 1 Kala

Daha sonra ise ben bu yorumu hiç ama hiç unutmadım. 100.000 olsa da ekran görüntüsü alıp yazı paylaşsam düşüncesiyle sayıklıyordum ve gün geldi, yazımı paylaşıyorum. "İyi de ne halt vardı da bu yazıyı yazıyorsun, duyanlar da plaket verdiler sanacak?" düşüncesinde olabilirsiniz. Ama benim kazancım fazlasıyla oldu. Maddi anlamda demiyorum, manevi olanından bahsediyorum. Çünkü şimdiye kadarki maddi kazanç "0". Şimdilik gerek de yok, ileride kendilindiğinden gelir o. Ha ben ne diyordum, manevi kazanç. "Nedir o manevi kazanç?" diye soranlar varsa şöyle söyleyebilirim;

İlk olarak yazılarımı takip eden birkaç kullanıcı benim kazançlarımdan birisi oldu. Yazılarımın takip edilmesi benim için çok iyi bir kazançtır. Bunun yanında birçok kişi ile yüz yüze olmasa da tanışma fırsatım oldu. Samimi ilişkiler içerisinde olduk. Sağ olsunlar, yazılarımı ilgiyle okuyup yorumlar yazdılar. Bunun karşılığında ise "İnternetten faydalı bir şeyler yapılabiliyormuş" diye düşünceler içerisine girdim. Çünkü öncesinde hunharca bilgisayar oynardım ve vaktimi çok fazla boş yere harcardım. Tamam şimdi de oynuyorum ama eskisi gibi çok fazla değil, 13-14 saat oyun oynadığımı hatırlarım.

Uzun lafın kısası, şimdiye kadar bana destek olmuş, yazılarımı takip etmiş, paylaşmış, bir kez olsun bloguma tıklamış, yorumlamış olan herkese ayrıca teşekkür ediyorum. Bana birçok duyguyu kazandırdınız ve yazılarınızdan çokça kez faydalandım, bilgilendim. Sizleri az da olsa bilgilendirmeye çalıştım. Şüpheniz olmasın ki işinize yarayacak yazılara devam edecek ve bu kişisel blogumu bırakmayacağım. Daha sizlere ne yazayım ki? Hiçbir şey aklıma gelmiyor. Kendimi ifade etmekte zorlanıyorum. Her neyse kendinize iyi bakın, bir sorunuz varsa ben buradayım.

Getting Info...

34 yorum

  1. nice 100 binlere :) tebrikler!
    1. Teşekkürler, bakalım diğer 100 bin ne kadar zamanını alacak?
  2. Tebrikler... Bol sıfırlı tıklamalar:) Oyun oynamak yerine yazın. Ben de yapardım o işi eskiden. Boşa giden bir zaman.
    1. Teşekkürler, zaten dediğiniz gibi yapıyorum. Oyun bile yok artık. Zamanın boşa gittiğini bilincindeyim ama beni mutlu ediyor 😂
  3. Her zaman yanindayiz Semih :) 200 bine özel yazını da bekliyor olacağız :)
    1. Çok teşekkürler. 1 sene geçer herhalde, bayağı bekeleyeceksin sanırım 😂
  4. Hayırlı olsun, insan yazdıklarıyla kendini geliştirip yeni renkler katarken başkalarına da faydalı olabiliyor bu da çok güzel bir duygu. Yolunuz açık olsun..
    1. Sağ olun. Tam da demek istediğim şeyleri özetlemişsiniz.
  5. Çok beğendiğim bir blog yazarının böyle samimi bir yazıyla karşımda olması beni çok mutlu etti. Tebrik ederim Semih. Yerin yadsınamayacak bir yerde benim için. Umarım başarı yakanı bırakmaz :))
    1. Sizin de yazımı beğenip böylesine bir yorum göndermeniz beni mutlu etti. Fakat ben bunu başarı olarak nitelendiriyorum ki, altı üstü bir sayıdan ibaret.
  6. Tebrikler
    1000 izleyici için de benzer bir yazını okuruz umarım bir gün

    Sevgiler
    1. 1000 izleyici sayısının beni bulacağını hiç sanmıyorum ama bunu düşünmemiz bile güzel. Bakalım zaman gösterecektir her şeyi.
  7. nice 100 binlere diyelim :)
    1. Diyelim bakalım 😂
  8. Tebrikler. :) Başarın artarak devam eder umarım. :)
    1. Sağ olun da bu bir başarı değil bence. Yine de teşekkürler 😂
  9. 9 sıfırda olur en yakın zamanda. :) Tebrik ederim...
    1. Teşekkürler, bi 5-6 seneye olur herhalde.
  10. Kutlarım.

    Ve sanırım siz kutlamamı okurken saat tamı bulup geçmiş, küsuratlar işlemektedir :)))))
    1. Teşekkürler.

      Zaten ben bu yazıyı paylaşırken de küsüratlar işliyordu :D
  11. Daha bol sıfırlı günleri de görürsünüz umarım. Yazılarınızdan bugüne kadar çok fayda gördüm. Böyle de devam etmesini umuyorum :)))
    1. Sizlere faydalı olsam yeter bana. Ama hiç de fayda gördüğünüzü belli etmemişsiniz be :D Ben burada oldukça elimden geldiğince faydalı olmaya çalışacağım.
  12. Ben de kutlarım ve daha büyük rakamlara inşallah diyorum. Daha bol izleyicili, daha bol okuyuculu olsun inşallah =)).
    1. İyi dilekleriniz için teşekkürler. İnşallah diyelim :D
  13. Blog yazmak özellikle de özgün bir blog yazarı olmak zaten başarı demektir. Umarım milyonlar da kısa sürede gelir. Rakamlar ve istatistikler içerik kaliteli olunca önemli oluyor.
    1. Birkaç gün giriş yapamadığımdan yorum yanıtsız kalmış, kusura bakmayın. Rakamları kafaya takmaya gerek yok aslında. Ben özgün bir şekilde yazılarıma devam ederek faydalı olmaya çalışacağım.
  14. Başarılarının devamını dilerim tıklanma ve okunma sayın arttıkça sende de yazma isteği artacaktır. Buna bağlı olarak hem hitin hemde yazılarında artacaktır.
    1. Çok teşekkürler. Benim yazma isteğim her zaman var ama bu aralar fırsatım olmuyor. Dediğiniz gibi olur da hem yazılar hem de okuyan kişi sayısı artar.
  15. Tebrik ederim hocam darısı bizim bloglarımızın başına :) Bu arada sitenizin tasarımını çok beğendim çok güzel olmuş.
    1. Dilerim siz daha kısa sürede ulaşırsınız bu rakamlara. Aslında temayı değiştirmeyi düşünüyordum, beğenmenize sevindim.
  16. Tebrikler darısı 7 basamaklilara:)
    1. Teşekkürler, dilerim sizin blogunuz daha iyilerine sahip olur.
Yorumlarınız için teşekkürler!
Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.