You are using PlusUI Freemium version of nldblog.com Contact Us Buy Now!

Kişisel Blogumun GetSiteControl Anket Sonuçları

Kişisel Blogumun GetSiteControl Anket Sonuçları

Birçoğunuzun bildiği üzere geçen haftalarda bir "Kişisel blogumu nasıl buldunuz?" sorulu bir anket hazırlamıştım. Toplamda 3 cevap seçeneği vardı ve bu cevapların altında ise seçme sebebinizi yazabileceğiniz bir alan vardı. Sağ olsun birçok kişi iyi-kötü yorumlar yapıp, anketimi cevapladılar. Ben de sizlere bu anket ile ilgili detayları aktaracağım.

"Kişisel blogumu nasıl buldunuz?" sorulu anketin üç cevap seçeneği vardı ve bunlar: "Güzel", "Orta" ve "Kötü" seçenekleriydi. Anketteki toplam oylama sayısı ise "65" (çaktırmayın 2 oy benden, tabiki deneme amaçlı) "Güzel" seçeneğine "53" oy (%81,5), "Orta" seçeneğine "7" oy (10,8), "Kötü" seçeneğine ise "5" oy (7,7) geldi. Toplamda "20" yorumun bulunduğu anketin yorumlarının dağılımı ise şöyle: Güzel seçeneğine "17", Orta seçeneğine "1", Kötü seçeneğine ise "2" yorum geldi.

Anketi 30 Mayıs 2016 tarihinde başlattım ve bir yorum üzerine 10 Temmuz 2016 tarihinde sonlandırdım. Ankete ise Doğu Anadolu bölgesi harici her bölgeden oy gelmiş. 1 oy ise taaaa Avusturya'dan gelmiş. İyi kötü yorumlarınızla, bolca katılımınızla beni mutlu ettiniz diyebilirim. Hatta yorumları paylaşmak istemiyorum, bende kalsın böylece.

Bu arada GetSiteControl adlı platformu da buradan tebrik ediyorum. Günlük ve haftalık olarak anket sonuçlarının istatistiklerini mail olarak gönderdi ve bunu hiç aksatmadı. Hatta GetSiteControl hakkında buradaki yazımda bahsetmiştim, isterseniz bir bakın. Son olarak sizler için naçizane bir infografik yapmaya çalıştım ona da bir göz atabilirsiniz. Genel olarak yukarıdakileri özetledim ama yine de bakın siz.

Peki sizler bu anket ve infografik hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kişisel Blogumun GetSiteControl Anket Sonuçları


Getting Info...

13 yorum

  1. Anketleri severim. Bu yüzden yaptığın anket hoşuma gitti. Ve ayrıca oyumu da kullandım. Tabi güzel seçeneğine oyumu kullandım :)
    1. Beğenmenize sevindim :) Olumlu oyununuz ve yorumunuz için teşekkürler.
  2. Gayet güzel bir anket olmuş. :) Bende olumlu oy kullananlar arasındayım, gayet iyi bir sonuç almışsınız. :)
    1. Sağ olun, oyunuz ve yorumunuz için teşekkürler.
  3. Faydalı ve bilgilendirici yazılar yazıyorsunuz.Ben de beğeniyorum blogunuzu :)
    1. Beğenmenize sevindim, zaman geçtikçe faydalı yazılara devam edeceğim.
  4. Oy kullanmadım bilgim yoktu fakat blogunu bende çok beğeniyorum kardeş, faydalı paylaşımlar yapıyorsun. Zaten bu ankette de belli olmuş, güzel sonuçlar. Başarılarının devamını dilerim.
    1. Sizin canınız sağ olsun 😂 Beğenmenize sevindim. Tabiki de güzel sonuçlar, beni gayet memnun etti. Yorum için teşekkürler.
  5. Blogunuzun teması çok hoşuma gitti tebrik ederim iyi çalışmalar diliyorum. Anketi kaçırmışım ancak başka sefere diyelim :)
    1. Beğenmenize sevindim, daha iyisini bulana kadar bunu kullanmaya devam edeceğim. Dilerim bir sonraki anketime katılırsınız, yorum için teşekkürler.
  6. İnfografikler yapabileceğim ücretsiz ve sınırsız bir program falan var mıdır? Teşekkürler...
    1. Ben Canva adlı web sitesini kullanarak bu infografiği elde ettim. Ücretsiz olsa da bazı özellikler ücret gerektirmekte. Yine de işinizi fazlasıyla görecektir. Ayrıca Adobe Illustrator adlı programı kullanarak da infografik yapabilirsiniz. Program hakkında bilgim olmadığı için başka da bir şey söyleyemeyeceğim.
Yorumlarınız için teşekkürler!
Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.