You are using PlusUI Freemium version of nldblog.com Contact Us Buy Now!

Mim #5 Hayal Gücü Yüksek Sorular

Mim #5 Hayal Gücü Yüksek Sorular

1 haftadır yazmadığım bu mimi şimdi yazmak nasip oldu. Sağ olsun +Selim Ekşi beni mimlemiş ve ben gecikmeli de olsa soruları yanıtlamaya çalışacağım. Çünkü önceden mimlendiğim bir yazı daha vardı ve kendisine ayrı olarak buradan teşekkürlerimi iletiyorum. Bu arada saçma bir başlık oldu biliyorum, idare edin işte. Geçelim mi sorulara?

1. Elinizde sihirli bir değneğiniz olsa neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?

Şu anki bilgilerimizle zamanı Osmanlı İmparatorluğu dönemine getirirdim. Böylece daha önce yapılan hatalar tekrarlanmamış olacaktı ve günümüze kadar tek büyük devlet olarak kalabilirdi.

2. Mesleğinizi değiştirseydiniz hangi meslek dalını seçerdiniz veya ne olmak isterdiniz?

Astronot olmak isterdim. Küçükken, neyin ne olduğunu bilmediğim zamanlarda da (sanki kolaymış gibi) kesin bir şekilde astronot olacağımı söylüyordum. Çünkü uzay boşluğundan Dünya'yı, yıldızları ve diğer her şeyi seyretmek güzel bir şey olsa gerek.

3. Bir gün boyunca aç kaldınız (Ramazan da olduğu gibi) ilk ne yemek isterdiniz?

Tabiki de pilav ve yanında kavurma yerdim. İkisinin verdiği lezzet muazzam bir şey. (Bu mimi yapan ilk kişiye bir hatırlatma da bulunmak istiyorum. Parantez içerisinde "Ramazan da olduğu gibi" yazmışsınız fakat Ramazan, kendimizi aç bırakmak değil tam aksine aç olan kişileri hatırlamak, anlamaktır.)

4. Bir dalga olsaydınız nereye vururdunuz?

Dalganın sesinden hoşlanan kişiye zarar vermeyecek şekilde hemen yanı başına süzülürdüm.

5. Issız bir adada yanınıza alacağınız 3 kişi?

Bu soru da çok klasik oldu be. Annem, babam ve kardeşlerimden birisi olurdu herhalde.

6. En çok görmek istediğiniz şehir veya ülke?

Sherlock dizisinin çekildiği İngiltere de bulunan Baker Street 221B, görmek istediğim yer olurdu sanırım. Şu anda da Sherlock Holmes Müzesi diye adlandırılan bu binanın bir de konumunu atayım, isterseniz bir bakın. Google Haritalar da arama yerine "51.523770, -0.158479" yazarsanız doğrudan gidebilirsiniz.

Mim #5 Hayal Gücü Yüksek Sorular
Sherlock Holmes Müzesi

7. Asla giymem dediğiniz renk hangisidir?

Şüphesiz pembe.

8. Bayramda ne yapacaksınız?

Büyük bir ihtimalle memleketime (Kastamonu'ya) gidecek ve akrabalarımı ziyaret edeceğim. Geriye kalan yapacaklarım ise zaman ve mekana bağlı olarak değişecektir.

9. Ölmeden önce yapılacaklar listesine ekleyeceğiniz 3 şey?
  • Vatana , millete, her şeye hayırlı bir birey olmak.
  • Kendi evim olduğu zaman isteğim doğrultusunda dizayn etmek.
  • Burası için aklıma bir şey gelmedi, belki daha sonra düzenlerim.
10. Bir uçurumun kenarındasınız tam atlayacaksınız O an aklınıza bir şey geldi o gelen şey nedir?

"Anahtarı evde unuttum 😄" değil tabiki de. O an aklıma gelen şey "Lanet olsun, burası çok yüksekmiş. Hem neden buradan atlayayım ki?" olurdu.

11. Yerde 50 TL bulsanız ne yaparsınız?

Yoluma devam ederim, başka ne yapacağım ki? 

Son Sözler

Bir mim yazımın daha sonuna geldim.  Bir önceki mim yazılarıma bu kısmın en üstünden erişebilirsiniz. Bana göre eğlenceli bir mim idi. Umarım sizler de beğenmişsinizdir. Fikirleriniz benim için önemlidir. Son olarak buradan +Serhat Ocak ve +Sema Gürpınar'ı mimliyorum.

Getting Info...

13 yorum

  1. Güzel ve samimi bir mim olmuş, beni mimlediğin için teşekkür ederim ederim yarın yanıtlarım görüşmek dileğiyle. Sevgiler. :)
    1. Rica ederim, yazınızı bekliyor olacağım.
  2. Kardeşim cevapların mükemmel :D Teşekkür ederim beni kırmayıp mimi cevapladığın için :)
    1. Rica ederim ne demek. Tabiki de yanıtlayacağım.
  3. Eğelenceli cevaplar vermişsiniz :)
    1. Yorum için teşekkürler.
  4. Güzel olmuş Semih. Teşekkürler mimlediğin için, zaten yazacağım mimler arasındaydı, en kısa zamanda cevap vermeye çalışırım. Eline sağlık. :)
    1. Sağ olun, yazınızı bekliyor olacağım, teşekkürler.
  5. Güzel yanıt olmuş, elinize sağlık. :)
    1. Sağ olun teşekkürler.
  6. Kısa ve öz cevaplar =) güzel olmuş ben beğendim elinize, yüreğinize sağlık =)
    1. Dediğiniz gibi biraz kısa oldu =) beğenmenize sevindim, yorum için teşekkürler.
  7. Çok keyifli olmus. Ben de mimlendim ama bu ara normal blog yazilarimi bile yetistiremiyorum. Bayram mesajini çok begendim bu arada iyi bayramlar.
Yorumlarınız için teşekkürler!
Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.