You are using PlusUI Freemium version of nldblog.com Contact Us Buy Now!

Mim #4: Öp, Evlen, Uçurumdan At!

Mim #4: Öp, Evlen, Uçurumdan At!

Bu defa çok farklı bir mim etkinliği ile karşısınızdayım. Sürpriz bir şekilde +Edep Ya Hu tarafından mimlendim ve ben de yanıt verme zorunluluğu hissederek, bu satırları yazıyorum. Ayrıca kendisine beni mimlediği için buradan teşekkürlerimi iletiyorum. Gerek yabancı bloglarda gerekse Türk bloglarda bayağı bir yaygınmış bu etkinlik fakat ben ilk defa görüyorum :) Giriş kısmını fazla uzatmadan mim için yapılması gerekenlere geçelim. Şunu da belirtmek isterim  ki çoğu kişi üşengeçlik yaparak ekran görüntüsü görselini paylaşmışlar, ben bu sefer üşengeçlik yapmayacağım.

Yapılması Gerekenler

  • Kitaplarda bulunan karakterleri yapacağınız tur kadar (her tur için 3 adet olmak kaydıyla) bir kağıda ayrı ayrı yazın. Örneğin 3 tur yapmak istiyorsanız, 9 adet kağıda 9 tane karakter yazmalısınız.
  • Daha sonra kağıtları katlayın ve herhangi bir şeyin içine koyun.
  • Her tur için 3 adet kağıt seçip açın ve aralarından hangisini öpeceğinize, evleneceğinize ve uçurumdan atacağınıza karar verip yazınız.
Normalde benim karşılaştığım mim etkinlikleri genellikle soru-cevap şeklinde olurdu, bu biraz garip olmuş. Aslında çekiliş, kura gibi şeylerde şanssız biriyimdir, inşallah düzgün karakterler çıkar. Aslında karakterleri kitaptan seçip yazın denilmiş fakat benim kitaplarla pek aram olmadığından karakterleri yarısı kitap yarısı da yabancı dizilerden olmak üzere 9 kişi yazdım. Sanki biraz aykırı bir iş yapıyorum dizilerden karakterler yazdığım için.

1. Tur

Öp: Irene Adler (Sherlock Holmes adlı hem diziden hem de kitaptan) Kendisi Sherlock Holmes filminde oynayan Rachel McAdams sevdiğim, tatlı bir bayandır. Olur tabi neden olmasın?

Evlen: Van Pelt (The Mentalist adlı diziden) Bu da sevdiğim bir karakterdir. Bir de saçları kızıl renkte olunca neden evlenilmesin?

Uçurumdan At: Sherlock Holmes (Sherlock Holmes adlı hem diziden hem de kitaptan) Sen bu dünyaya fazlasın Sherlock. Bu bilgi fazlalığından dolayı uçurumdan atılmayı hak ediyorsun.

2. Tur

Öp: Jake Epping (11.22.63 adlı hem dizi hem de kitaptan) Yanlış anlamayın, elinden öpeceğim. Harika bir oyunculuk sergilediği için. (hay şansımın)

Evlen: Bihter (Aşkı Memnu adlı hem dizi hem de kitaptan) Bayan olarak tek bu vardı mecburiyetten yani. Ne kitabını okudum ne de dizisini izledim bu sebeple hakkında bilgi sahibi değilim.

Uçurumdan At: Vayne Rigsby (The Mentalist adlı diziden) Kızıl Van Pelt'e sen çok çektirmiştin, hakediyorsun.

3. Tur

Öp: Teresa Lisbon (The Mentalist adlı diziden) Jane enişteye de ayıp olacak ama neyse :)

Evlen: Sadie Dunhill (11.22.63 adlı hem dizi hem de kitaptan) Sadie ile kim evlenmezki, dizide Jake ile çok uyumluydular ama ben kaptım :)

Uçurumdan At: John Watson (Sherlock Holmes adlı hem diziden hem de kitaptan) Sana da yazık oldu be Sherlock'un sadık arkadaşı. Ama ne yapalım kaderin bu satırda olmakmış.

Son Sözler

Evet böylece kuraları çektim ve kimleri seçtiğimi yazdım. Üst üste 3 tane bay karakter gelse ne yapardım acaba? Neyseki çıkmadı sadece 2. Tur biraz şey oldu ama olsun. Ayrıca bu yazıyı okuyan herkesi mimliyorum bakalım daha başka ne sonuçlar, yorumlar çıkacak. Ayrıca bahsettiğim film ve diziler hakkında blogum üzerinden bilgi sahibi olabilirsiniz. Daha önceki yazdığım mimlere ise en üstte bulunan linklerden erişebilirsiniz. Hoşça kalın!

Getting Info...

16 yorum

  1. Ilginç bir mim olmuş ve cok ta eğlenceli görünüyor. Cevapların da çok samimi. Emeğine sağlık Semih. :)
    1. Siz de yapın, tabi istiyorsanız. Teşekkürler.
  2. Güzel bir mim olmuş yanıtladığın için teşekkürler ancak bir turda evlen kısmına Behlül yazmışsın ki behlül karakteri erkektir. Galiba Bihter'le karıştırmışsın :)
    1. Rica ederim ne demek. Uyarı için teşekkürler :) düzelltim.
  3. Tüm karakterleri bayan secsek olmaz mı :) Eğlenceli yazı olmuş :)
    1. Olur tabi neden olmasın?
  4. Eğlenceli bir mim gerçekten ama çektiğimiz üç karakter de erkek çıkarsa ne olacak acaba. Biraz değişik bir durum oluyor. :D Emeğine sağlık, eğlendim okurken. :)
    1. O zaman biraz daha fazla bayan karakter yazmak gerekiyor. Dediğiniz gibi bayağı değişik oluyor hem de 😀 İsterseniz siz de yapabilirsiniz.
  5. 2.turda Hay şansımın yerinə çox güldüm :D Əyləncəli mimdir. Cavabı da zövqlə oxudum. :)
    1. Yorumunuz için teşekkürler. Siz de bu mimi yapabilirsiniz. Dediğiniz gibi biraz eğlenceli :)
  6. Çok keyifli. Eli öpülesi karakterler :)
    1. Siz de yapabilirsiniz. Yorum için teşekkürler.
  7. İlginç ve eğlenceli bir yazı (mim) olmuş.
    1. Evet kesinlikle. Yorum için teşekkürler.
  8. Çok keyifli bir mim olmuş :)
    1. Teşekkürler, beğenmenize sevindim.
Yorumlarınız için teşekkürler!
Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.