You are using PlusUI Freemium version of nldblog.com Contact Us Buy Now!

Kullanabileceğiniz 22 Adet Minimal Duvar Kağıdı

Kullanabileceğiniz 22 Adet Minimal Duvar Kağıdı

Günümüzün en popüler tasarım trendlerinden birisi olan minimal, sadelik ve görsellik bakımından adından söz ettiriyor. Bu tasarımda 3 boyuta ve gölgelere kesinlikle yer verilmezken, kullanılan renkler flat (düz) renklerdir. Flat renkler göz yormayan fakat canlı gözüken renklerdir. 

Ben de minimal tasarımı beğenenler için yüksek kaliteli, göz yormayan ve sadeliğin tavan yaptığı  22 adet duvar kağıdı paylaşıyorum. Belki de aralarında beğendiğiniz olur ve herhangi bir yerde kullanmaya başlarsınız.

Peki sizler bu duvar kağıtları hakkında ne düşünüyorsunuz?
























Getting Info...

6 yorum

  1. Hepside birbirinden güzel... birini indirip telefonun ark plan resmi yaptım ve şahane oldu teşekkürler...
    1. Ben de bunlardan birini arka plan olarak kullanıyorum. Beğenmenize sevindim.
  2. Hepsi çok güzelmiş, kaydettim hemen :))
    Teşekkürler :))
    1. Rica ederim, güle güle kullanın.
  3. İos kullandığım için arkaplan yapamıyorum yararlı bir paylaşım olmuş yine de :)
    1. IOS'da neden arka plan olmuyor ki? Yorum için teşekkürler.
Yorumlarınız için teşekkürler!
Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.