You are using PlusUI Freemium version of nldblog.com Contact Us Buy Now!

Blogumun Temasını Yeniden Değiştirdim #2

Blogumun Temasını Yeniden Değiştirdim #2

Uzun zamandır değiştirmeyi düşündüğüm temayı nihayet bu gün değiştirdim. "Neden değiştirdin?" diye soracak olursanız, kendimce eksiklikleri olduğunu söyleyebilirim. Zaten temayı da değiştirmeyeli bayağı olmuştu. Eksik olarak düşündüğüm şeyleri ise şöyle sıralayayım:
  • Main menüde submenu desteği yoktu böylece kategorileri kısıtlı bir şekilde görüntülüyordum.
  • Mobil görünümde kategorilerin tamamı gözükmüyordu.
  • Benzer yazılar eklentisi mobil görünümde çalışmıyordu. Onun yerine rastgele yazılar gözüküyordu.
  • Footer alanı kullanım dışıydı. Yalnızca credits kısmı vardı. Böylece herhangi bir widget ekleyemiyordum.
  • Mobil görünümde ekranı yakınlaştırma özelliği yoktu.
Bunlar dışında bir iki tane daha eksiklik var ama gereksiz olarak düşündüğümden yazmayacağım. Daha önceki kullandığım temayı görmeyenler buradaki blogdan görebilirler. Tabiki aynı görüntüyü kullanmıyordum. Ufak tefek renk değişiklikleri vs. ile ayrı bir havası vardı. Her neyse şu an kullandığım temadan biraz bahsedeyim.

İlk olarak buradan orjinal görünümüne bakabilirsiniz. Kullandığım temanın adı Simplify. Ücretsiz bir şekilde indirdikten sonra, ufak düzenlemeler ile şu anki görünümüne kavuşturdum (renk değişikliği, renkli etiketler, scrollbar, istatistikler widget'ı, yazı tipi vs). Temayı da Amelia Putri adlı bayan bir blog yazarı tasarlamış. Ne kadar görmeyecek olsa da kendisine buradan teşekkürlerimi sunuyorum, benim gözüme hitap eden bir tema tasarladığı için.

Bu sayede tüm eksiklikleri giderip, (bence) eskisine göre daha iyi görüntüye kavuşturdum. Elbette düzeltmediğim yerler olabilir, en fazla bir hafta içerisinde eksiksiz bir şekilde görüntüleyebilirsiniz. Çünkü bayağı bir uğraş gerektiren bir iş. Yazıyı çok da fazla uzatmadan son olarak sizlerin ne düşündüğünüzü sormak istiyorum, Olumlu-olumsuz görüşlerinizi yorumlayabilirsiniz.

Getting Info...

6 yorum

  1. Temayı değiştirmeye başladığında mail yoluyla sana ulaşıp söylemiştim yine söylemek istiyorum şahane bir tema olmuş. Özellikle de sonradan eklediğin düzenlemeler temayı çok çok daha iyi yapmış. Daha başarılı gelişmeler yapacağına inanıyorum. Kendimce değerlendirmek gerekirse eskisine nazaran çok daha iyi olmuş kardeşim. (y) (h)
    1. Hem mail yoluyla hem de buradaki değerlendirmeniz için teşekkürler. Beğenmenize sevindim. Asıl önemli olan benim beğenmem değil, siz ziyaretçilerin beğenmesidir.
  2. Eskisini beğeniyordum ben ama bu daha güzel olmuş gerçekten.
    Sen bu işi biliyorsun Semih, eline sağlık. :)
    Güle güle kullan, hayırlı olsun. :)
    1. Beğenmenize sevindim. Karşıma bundan daha iyisi olduğunu düşündüğüm tema gelene kadar kullanacağım, sağ olun :)
  3. Sidebar'ın ekranla birlikte kayması çok hoşuma gitti :) Headerdaki kategoriler de çok iyi duruyor, güzel tema güle güle kullanın :))
    1. Bu yazıdan sonra bir kez daha tema değiştirdim o da şu anki tema :) Sidebar'ın ekranla birlikte kayması temanın kendi özelliği, bir kaç kişi daha sizin gibi olumlu tepki verdi. O zaman bununla ilgili yazı yazacağım. Header kısmındaki kategoriler daha tamamlanmadı kısa süre içerisinde hepsini bitireceğim.
Yorumlarınız için teşekkürler!
Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.