You are using PlusUI Freemium version of nldblog.com Contact Us Buy Now!

Kullandıklarım #1 Camly Pro


Kullandığım uygulamalar arasında yer alan Camly, Android ve IOS cihazlar için bir fotoğraf düzenleme uygulamasıdır. Bu uygulama sayesinde fotoğraflarınızı profesyönel bir şekilde düzenleyebilirsiniz. Google Play’de pek popüler olmasa da bana göre en başarılı fotoğraf düzenleme uygulamalarından birisidir.

Çektiğiniz fotoğraf kaliteli olmasa bile düzenleyerek çok kaliteli gözükmesini sağlayabilirsiniz. Geçenlerde defterimin üzerinde bulunan amblemin fotoğrafını çektim ve daha sonra Camly sayesinde düzenledim, işte sonuç;


Fotoğraftan da anlaşıldığı üzere ufak dokunuşlar yaparak başarılı sonuçlar ortaya çıkarabilirsiniz (telefonun kamerası 13 MP neden böyle kötü fotoğraf çekmiş ki?).

Bana kalırsa her cihazda bulunması gereken uygulamalardan birisidir Camly. Sizler de düşüncelerinizi yorumlayarak bildirebilirsiniz. Son olarak, uygulamayı aşağıdaki indirme butonundan Android cihazınız için indirebilirsiniz.

Kurulumu
Aşağıdaki indirme butonuna tıklayarak Camly Pro.apk adlı dosyayı yükleyiniz. Daha sonra dosyayı Android cihazınızda açarak kurulumunu tamamlayınız. Böylece istediğiniz gibi fotoğraflar düzenleyebilirsiniz.
İndir

Getting Info...

7 yorum

  1. Merhaba Semih, uzaktan seni izliyordum.Bu gün bloğuma girdiğimde izleyiciler arasında gördüm seni.Ben bana gelene mutlaka geri dönerim. İnceliyorum şimdi.Ben görsel bulma ve yerleştirmeler konusunda zayıfım.Öyle resim düzenlemeymiş, kaç pikselmiş, saatlerce anlatılsa da anlamıyorum.Bu yaştan sonra bloğuma, onun yapısını bozmadan yayın girmeye çalışıyorum.Yazını okudum.Anlamadım:)Ben laptopta çalışabilirim ancak.Telefon gibi küçücük bir şey beni boğar.Bana görsel bulacağım bir temiz site ismi verebilir misin oğlum?Düzenlemesini torunum ya da kızım yapar sanırım.Teşekkürler bu aydınlatıcı yazın için.Şimdi bir gezeyim bloğunda neler varmış?Güzel, huzurlu bir akşam dileklerimle.Ece ablanız.
    1. Ece Abla merhabalar. Öncelikle yorumunuz için teşekkürler. Daha önce bir çok kez ziyaret ettim ama takip etmemiştim, bu güne kısmetmiş. Aslında hiçbir şey için geç değil, her zaman öğrenilebilir. Biraz araştırma yaptım görseller için. https://netvent.com/iceriklerinizi-guclendirecek-10-ucretsiz-stok-fotograf-sitesi/ adresindeki yazıya giderek kendinize uygun olana bakabilirsiniz. Düzenleme konusunda ben de yardımcı olabilirim, iyi günler.
  2. Camly i denemedim birazdan download edip deneyeceğim ama snapseed'i denedin mi hiç? Belki Camly daha kullanıcı dostudur... Derken dur dedim iki dakika bakayım bir. Snapseed e göre çok daha kullanışlı bir ara yüze sahipmiş. Sevdim şahsen, snapseed ve camly ile birlikte yola devam edicem artık :) teşekkürler tavsiye için.
    1. Yorumunuz için teşekkürler. Snapseed'de başarılı bir uygulama. Önceden indirmiştim ama çok karışık geldi bana. Ben de biraz araştırma sonucu Camly'i buldum, rica ederim.
  3. Uygulama benim için çok faydalı oldu Semih kardeşim, çok teşekkürler. Çok değişik efektler var gerçekten. İndirirken bu kadarını beklemiyordum açıkçası. Özellikle "Security Cam" efektleri çok hoşuma gitti, orjinal şeyler çıkartılabilir. Emeğine sağlık, böyle yazıların devamını bekliyoruz. :)
    1. Uygulama çok kapsamlı, fotoğrafa yapmadığın kalmıyor. Beğenmenize sevindim. Yorumunuz için teşekkürler. Ara ara uygulama vs. paylaşacağım.
Yorumlarınız için teşekkürler!
Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.