You are using PlusUI Freemium version of nldblog.com Contact Us Buy Now!

Harika Görseller Yapabileceğiniz Online Fotoğraf Editörü 'Canva'


Yazılarınızı ön plana çıkaran en önemli etkenlerden birisi de kullandığınız görseldir. Kaliteli görselin olduğu yayın bir tık daha üstündür. Fakat ben de dahil olmak üzere çoğu kişi Photoshop, Illustrator gibi fotoğraf uygulamalarını kullanmayı bilmiyor.


Canva adlı web sitesi de sizlere basit bir şekilde görsel yapabilme imkanını sunuyor. Hazır boyutları kullanarak ya da kendiniz yükseklik ve genişlik boyutlarını belirleyerek işe koyulabilirsiniz. Basit arayüzü, kullanım kolaylığı ve öğretici yardımı ile çok başarılı görseller ortaya çıkarabilirsiniz. Dilerseniz de hazır görselleri düzenleyerek kendinize göre ayarlayabilirsiniz. Site içindeki arama motoru sayesinde ikonlar, minimal arka planlar ve daha bir çok şeyi elde edebilirsiniz.

Hazır görsellerden bir örnek
Bu online fotoğraf editörünü kayıt olarak ücretsiz bir şekilde kullanabilirsiniz. Fakat her şeye erişim için de ücret karşılığı premium hesap olması gerektiğini söylemekte fayda var. Ben gerek yok diye düşünüyorum. İşlemleriniz bittikten sonra kolayca indirebilir ve her yerde kullanabilirsiniz. Sitenin tek kötü yanı ise Türkçe dil desteği olmaması.

Son Sözler

Bir önceki yazımda kullandığım görseli de Canva adlı sitede oluşturdum. Fazla ihtişamlı gözükmese de bir şeyler ortaya çıkardım. Sizler de kendi hayal gücünüz ile değişik görseller ortaya çıkarabilirsiniz, kullanmak size kalmış. Siteye girmek için buraya tıklamanız yeterli. Kolay gelsin.

Getting Info...

21 yorum

  1. Baktım şimdi biraz, oldukça iyi. Online olması da bir avantaj, ara yüzler çok şık ve rahat. Hızlıca güzel çalışmalar çıkartılabilir ortaya.
    Bir önceki konudaki görseller dikkatimi çekmişti, çok beğenmiştim. Paylaştığın için teşekkürler. :)
    1. Yorumun için teşekkürler. Ne demek, öğrendiğim şeyleri aktarıyorum işte. Ekstradan uygulamaya gerek kalmadan en iyi online editörlerden birisi ve çok kapsamlı. Siz de kullanabilirsiniz.
  2. Bilgi, eğer uygulanabilirse çok değerli.Ama teknoloji özürlü benim gibiler sadece özenerek okuruz böyle.Teşekkürler paylaşım için.Yine de not aldım.
    1. Aslında zorlanacak bir şey yok öğretici sayesinde 10 dakikada öğrenebilirsiniz.
  3. Photoshop kullanıyorum az çok ama bunu da çok beğendim. Çok teşekkürler :)
    1. Rica ederim. Ben de Photoshop indirdim ama kullanmayı bilmiyorum. Bu daha kullanışlı.
  4. Görsel uygulamalarını çok seviyorum ama bunu duymamıştım. Bilgi için teşekkürler. Ben de bloguma beklerim erenler ⭐
    1. Rica ederim, yorumunuz için teşekkürler.
  5. Aktif olarak kullandığım bir hizmet, paylaşımını yapıp anlatman da çok güzel olmuş. Böyle hizmetleri daha fazla kişiye ulaştırmak lazım. Pinterest paylaşımlarını önemsediğim için photoshop'ta canva'nın yapacağı görseli yapmak zaman alıyor ve canva kullanıyorum. herkese tavsiye ederim. :)
    1. Aslında sizin Blog Sözlük üzerinde yaptığınız paylaşımdan sonra bu şeyden haberim oldu. Kısaca kavrayıp paylaşayım dedim :) Bu pinterest mantığını da bir türlü anlayamadım. Yorumun için teşekkürler.
  6. Arastiracagim progrmi tesekkürler bilgi için.
    1. Rica ederim.
  7. Apple Store dan indirdim hemen. Yazılarınızı çok beğendim sırası ile hepsini okumaya başladım. Takibe de aldım :-) çok teşekkürler
    1. Beğendiyseniz ne mutlu bana. Yaptıklarınız için teşekkürler. Ben de sizi takibe aldım.
  8. Merhaba, yeni keşfettim blogunuzu. Tam aradığım şey bu. Photoshop'tan hiç anlamadığımdan ufak tefek kendim bir şeyler yapmaya çalışıyordum ama cidden bu site çok kolaylık sağlayacak. Teşekkürler paylaşımınız için :)
    1. Size de merhabalar, hoş geldiniz. İşinize yarayacak olmasına sevindim. Yorum için teşekkürler.
  9. İlk zamanlarda kullandığım bir uygulamaydı.Yeni başlayanlar için kesinlikle çok iyi bir uygulama.Paylaşım için teşekkürler:)
    1. Rica ederim, artık kullanmıyor musunuz?
  10. Çok başarılı bir site kardeşim kullanmayı deneyeceğim :) Teşekkürler paylaşım için :)
    1. Rica ederim, çok basit bir hizmet. Hızlı bir şekilde öğreneceğinizden eminim.
Yorumlarınız için teşekkürler!
Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.