You are using PlusUI Freemium version of nldblog.com Contact Us Buy Now!

İzlediklerim #3 The Blacklist


The Blacklist, NBC kanalında yayınlanan bir polisiye-gizem dizisidir. Konusu ise, Reddington adlı FBI tarafından aranan bir suçlunun gizemli bir şekilde teslim olarak FBI ile iş birliği yapmasıdır. Tek şartı ise sadece Elizabeth Keen ile konuşmaktır.

Gizem, aksiyon, polisiye, dram gibi konuları bir arada barındıran bu dizide öne çıkan isim James Spader (Reddington)'dır. Rolünün hakkını da gerçekten çok iyi veriyor, sırf bu adam için diziyi izleyebilirsiniz. Kendi çıkarları uğruna birlikte çalıştığı bütün suçluları teker teker yakalattıran Red, zaman zaman da ilgi çekici davalarda yardımcı olmaktadır.

Şu an 3. sezonu yayında olan The Blacklist'in başlıca oyuncuları şunlardır: Megan Boone, James Spader, Ryan Eggold, Diego Klattenhoff, Harry Lennix...

Son Sözler

Şu anda izlemiş olduğum bu diziyi gizem, polisiye, aksiyon vb. konuları seven herkes için tavsiye ederim. 40 dakika kadar olan bu diziyi izlerken asla sıkılmayacaksınız.

Getting Info...

8 yorum

  1. Polisiye, gizem, aksiyon sevdiğim konular. O kadar çok dizi ve film var ki aralarından iyi olanları belirlemek için böyle tanıtım konuları faydalı oluyor. Bu diziyi de izleyeceğim, muhtemelen beğenirim. Tavsiye için teşekkürler. :)
    1. O zaman sonraki yazılarımda sık sık izlediklerimi yazarım
  2. Polisiye dizi film çok izlerim bende ama yoğunluktan bir türlü sıra gelmiyor en son Criminal Minds 'ı takip ediyordum kaçırsam da bir şey farketmiyordu bir önceki bölümüyle bağlantı kurmama gerek yoktu seviyodum. yaz geldi ama yeni dizilere başlamak lazım dizi yorumun dikkate alınmıştır ! :)
    1. Bu dizi de bir sonraki bölümleriyle yarı bağlantılı yarı değil. Başrollerdeki James Spader en iyi erkek oyuncu kategorisinde Oscar adayıydı. İzlemenizi tavsiye ederim.
  3. Konuyu hortlattım derler ya forumlarda :) Ben de o şekilde konuyu hortlatttım. Diziyi izledim 3 bölüm ama pek ısınamadım her bölüm aynı tarzda geçecek gibi geldi, yoksa yanıldım mı?
    1. Sıkıntı yok ya ben de senin birkaç yazını hortlatmıştım. Bu yazı benim çok acemiliğime gelmiş, yoksa diziyi bütünüyle ele alırdım. Sanırım en kısa dizi incelemesi alanında tarihe geçtim. Birazcık yanıldın gibi aslında. İlerledikçe gizem ve merak duyusu artıyor dizide. Her geçen bölüm farklı bir bilinmeyenle karşılaşıyorsun. Hatta ve hatta hiç ummadığın birinin ummadığın bir hikayesiyle karşılaşıp "Aaa!" diye kalıyorsun ve bir zaman sonra senaryo ona göre şekilleniyor.

      İstersen birkaç bölüm daha izle, izlemeyi bırakmaya öyle karar verirsin.
Yorumlarınız için teşekkürler!
Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.