You are using PlusUI Freemium version of nldblog.com Contact Us Buy Now!

Efsane Oyun GTA Liberty City'i Bitirdim!

Kişisel Yazılar

Rockstar Games'in Dünyaca popüler olan oyun serisi GTA'yı bilmeyen yoktur herhalde. Liberty City ise 24 Ekim 2005 tarihihinde piyasaya çıkmıştır. Ben de Android platformuna çıktığı ilk günden indirip bitirmeyi hedef edindim. 2 ay gibi bir sürede ağır ağır amacıma ulaştım. Tabi bu kolay olmadı.

Bazı görevleri tamamlamak için defalarca denedim. Hatta bir keresinde görev almak için karşı adaya geçmem gerekiyordu ve ben köprünün yarısına geldiğimde köprü ortadan ayrılmış bir şekildeydi. Oyunun bozuk olduğunu düşünüp silecektim sonra nedense silmedim. Köprünün açılır olduğunu bilmiyordum, beklemek lazımmış :)

Zorlandığım 3 görev oldu. İlki Yakuzalar'ı tek başıma basıp hepsini öldürmem gerekiyordu. Tekrar tekrar deneyip sonunda başardım. Diğeri ise tünel üzerindeki tren raylarına bomba döşemekti. Birkaç deneme sonunda bunuda bitirdim. 

Sonuncusu ise final göreviydi. Salvatore ile beraber müzeye gittikten sonra karşına gelen düşmanları öldürüp karşı adaya botla giderken gelen düşmanları öldürüyorsun. Bottan inip deniz fenerine çıkmak için karşına gelenleri yine öldürüyorsun. En son çıktıktan sonra karşıdaki düşman helikopterini düşürüyorsun. Kaç kere denedim Allah bilir :)

Görevi bitirdikten sonra oyunu bitireceğimden haberim yoktu ve bir anda beliren Credits yazısıyla beraber oyunu bitirdiğimi anladım. Eğer adamın canını %100 olarak alırsak, oyunu %0,01 can ile bitirdim. Ne şans ama :) 

Benim anlamadığım oyun boyunca yaptığım görevlerden taş çatlasa 100.000$ aldım. Fakat sadece final görevinden 500.000$ aldım. Sizce de haksızlık değil mi? Oyundaki görevleri bitirmiş olabilirim ama bu bir daha oynamayacağım anlamına gelmez, ülkede kaos çıkaracağım :) 

Görseller

Efsane Oyun GTA Liberty City'i Bitirdim!

Efsane Oyun GTA Liberty City'i Bitirdim!

Efsane Oyun GTA Liberty City'i Bitirdim!

Efsane Oyun GTA Liberty City'i Bitirdim!

Son Sözler

Oyunu oynarken çevremden "Aaa geğta mı o ?" diye tepkiler almadım değil :) Sizlerin de oynamasını tavsiye ederim. Zaman geçirmek için birebir. İlerleyen günlerde blogum üzerinden oyunu indirebilirsiniz.

Getting Info...

4 yorum

  1. Telefon tablet oynaması zor geliyor bana bu tarz oyunları. Pc yada ps en güzeli. :)
    1. Zaten aynı zevki almıyorsun PC ile bu bir olmaz tabiki.
  2. güzel bir yazı olmuş, başarılar!
    1. Yorumunuz için teşekkütler.
Yorumlarınız için teşekkürler!
Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.