You are using PlusUI Freemium version of nldblog.com Contact Us Buy Now!

Mim #1 Sorularla Blog Düşünceleri

Sorularla Blog Düşünceleri: Cafe Tigris {mim}

Öncelikle merhabalar. Bir yazımla daha sizlerle birlikteyim. Son zamanlarda bloglarda dolaşan "mim" kelimesi bir hayli dikkatimi çekti. Anladığım kadarıyla herhangi bir yazarın oluşturduğu bir konu vardır ve isteyenler bu konuya yanıt vermek için kendi bloglarında yanıtlarını paylaşır. 

Bunun üzerine Cafe Tigris adlı blogda okuduğum mim'e cevap olarak ilk kez yazmaktayım. Benim için de farklılık olacak ve ileride belkide bu deneyimlerimi gözlemleyeceğim. Şimdi ufaktan soruları cevaplamaya başlayayım. Aşağıdaki vermiş olduğum siteye giriş yaparak arkadaşın blogunu ziyaret edebilirsiniz.
http://tigrisdriver.blogspot.com.tr/
En sevdiğiniz blog hangisidir?

Aslında bu biraz zor soru olmuş :) Cevaplamakta zorluk çekeceğim. Ziyaret ettiğim her blogu severim genel olarak ama tek bir cevap vermem gerekiyor. Benim en sevdiğim blog Arlina Design'dır. Çünkü bu blogda Blogger'a dair her şey var diyebilirim. Örnek verecek olursam, en kaliteli Responsive temalar bu blogdadır. Çok iyi blog eklentileri paylaşmaktadır. Hiçbir zaman benim blogumu ziyaret etmeyecek olsa da blog hayatım boyunca ziyaret edeceğim bloglardan bir tanesidir.

Bu blogu nasıl keşfettiniz?

Cafe Tigris blogunu Google+ üzerindeki topluluklardan keşfettim. Fakat hangi topluluk olduğunu hatırlamıyorum. Son olarak da bu blogu Chrome üzerinden favorilerim çubuğuna eklediğimi belirtmek isterim. 

Blogda dikkatinizi çeken ilk şey ne oldu?

Cafe Tigris blogunda şüphesiz dikkatimi çeken ilk şey yorumlardır. Her yayında bir aile gibi, sanki daha önceden tanışmış dostlar gibi samimi ve içten bir şekilde yorum yapılması dikkat çekilmeyecek bir şey değil.

Blogda en beğendiğiniz yayın hangisidir?

Cafe Tigris blogunda çok fazla dolaşma imkanım olmadı. Fakat Ülkü Takvimi adlı yayını beğendiğimi söyleyebilirim. Takvim yaprakları ile ilgili yayın paylaşarak bizleri geçmişe getirmesi de ayrı bir güzellik olmuş. 

Blogda en beğenmediğiniz şey nedir?

Aslında kimsenin üzülmemesi adına bunu söylemek istemezdim. Daha sonra düşündüm ki soru sorudur, cevaplayayım, objektif olmalıyım. Cafe Tigris bloguna şöyle bir bakayım dediğim zaman, blog şablonunun ilkel olmasını pek de beğenmedim. Hele o sidebar (sağ taraftaki widget'ların olduğu sütün) kısmındaki widget'ların orantısız oluşu ve taşmasını beğenmediğimi söyleyebilirim. 

Blogla ilgili bir tavsiyede bulunmak isteseniz bu ne olurdu?

Cafe Tigris bloguna tavsiye(ler) verecek olursam ilk işinin Responsive bir şablon kullanması olur. Tabi bu kendi isteğine kalmış ama yapsa gerçekten iyi olur. Bir de sidebar kısmındaki bulunan widget'ların daha düzenli hale getirilmesini, fazlalık widget'ların çıkarılmasını tavsiye ederim. 

Tavsiye edebileceğiniz bloglar hangileridir?

Cafe Tigris bloguna tavsiye edebileceğim blogları şu şekilde sıralayabilirim;

Arlina Design
http://www.arlinadzgn.com/
My Blogger Themes 
http://www.mybloggerthemes.com/
Blogger | Codex | Cyber Adam 
http://codex.cyberadam.net/
Blog Hocam 
http://bloghocam.blogspot.com/
MS Design 
http://www.msdesignbd.com/
Böylece bu yazımın da sonlarına gelmiş bulunmaktayım. Şunu belirtmek isterim ki yukarıda tavsiye ettiğim bloglar ile hiçbir ilgim yoktur. Sadece beğendiğimden bunları tavsiye ettim. Benim için de farklı bir deneyim oldu. Hayrını görürüm inşallah. Hoşçakalın.

Bu arada bu mim'i kabul eden herkesi mimliyorum. Yazdıktan sonra yayının url'sini yorum bölümünde paylaşabilirsiniz.

Getting Info...

16 yorum

  1. Arline Design'ı gerçekten merak ettim. Öyle bloglara ihtiyacımız var :)
    1. Merak edilesi bir blog. Öyle bloglara herkesin ihtiyacı var. Sanırım yabancı dil olması size sıkıntı yaşatmaz. Gerçi bana sadece before after kelimeleri yetiyor. Yapmam gerekenleri anlayabiliyorum :)
  2. Çok çok teşekkür ederim , beni çok mutlu ettiniz . Tavsiyelerinizi dikkate alacağım . Yeni tasarımla en kısa zamanda karşınızda olacağım :))))
    1. Yemeyip içmeyip blogla mı ilgileniyorsunuz? Saat 5'te yorum yapmışsınız da.
    2. Geceleri uyku sorunum olduğu için kullandığım ilaçlardan dolayı 5ten sonra uyuyamıyorum :((
    3. Geçmiş olsun. Allah şifa versin.
  3. Merhaba güzel bir mim olmuş. Blog Yorum Kardeşliği grubu mu yoksa:)
    1. Olabilir de olmayabilir de :)
  4. Gruplar üzerinden birçok blog keşfedilebiliyor. Nice keşiflere. :)
    1. Yorumunuz için teşekkürler sizi çevrelerime ekledim siz de ekleyebilirsiniz.
  5. Güzel paylaşım, güzel sorular ve cevaplar. Cafe tigrisi kutlarım bu konuyu başlattığı için sizide yazınızdan ötürü kutlarım. Samimi cevaplar. Tavsiye ettiginiz blogları en kısa zamanda inceleyecegim. TEŞEKKÜRLER.Emeğinize sağlık.
    1. Yorumunuz için teşekkürler. İsterseniz siz de blogum için yazabilirsiniz. Tavsiye ettiğim blogları incelemenizde fayda var.
  6. Semih bey merhaba,
    Ben yukarıdaki soruları yanıt verdiğim zaman mimi gerçekleştirmiş mi olacağım. Bir de bir başka kişiye mimlediğim de aynı sorularımı soracağım yoksa farklı bir soru mu soracağım.
    Beni mimlediğiniz için çok teşekkür ederim.
    1. Tabiki de siz soruları yanıtlamanız yeterlidir. Yazının sonunda da istediğiniz kişi(ler)i mimleyebilirsiniz
  7. Teşekkür ederim. Başarılar dilerim.
    1. Önemli değil, sağ olun.
Yorumlarınız için teşekkürler!
Cookie Consent
We serve cookies on this site to analyze traffic, remember your preferences, and optimize your experience.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.